teisipäev, 7. september 2010

Kutsikad

Rebasesaba on tore püüda, mis aga siis saab kui seal ka rebane küljes on...

Kas ka Rootsis tulevikus rebast saab taga ajada näitab aeg...Koduõues on kõik nii lihtne.

Nagu sõdurid-sammu, marss ja ühte jalga käimise eest 5+.


Sosistan teiste eest salaja Sulle kõrva meelitusi, et meist ikka head sõbrad saaks , ainult ei mõista, miks Sa nii karvane oled...

Olen ainus, kel veel uut kodu silmapiiril pole, aga küll keegi saab minust endale hea kaaslase.


Kas ikka pean nii seisma... Ega see lihtne pole, aga tulevikus saab minust näitusekoer nagu ma olen kuulnud...

Kas minust saab saarlane-see selgub mõne päeva jooksul.


Oma kodu on ikka oma kodu ja siin õues võin tähtsat nägu küll teha.


Olen andekas-kui teisi sätitakse pildi jaoks paika, siis mina seisan ise.


Oma poiss Yustus mõtleb...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar